صادر کننده تسمه نقاله استیل

فروش تسمه نقاله های استیل صنعتی برنامه محوری مجموعه کان ویروس میباشد . ما در راستای تامین نیاز مشتریان داخلی و صادراتی که سفارش خرید عمده تسمه نقاله استیل را از ما دارند، بهترین شکل همکاری و فروش مستقیم را به منظور کسب رضایت ایشان انجام می دهیم ‌

صادر کننده تسمه نقاله استیل

آشنایی با خصوصیات تسمه نقاله چرخشی

آشنایی با خصوصیات تسمه نقاله چرخشی تسمه مدولار چرخان نوع خاصی از تسمه ساخته شده از پلاستیک مقاوم در برابر سایش ، شکنندگی و تحمل بار است. برای همه صنایع سبک و سنگین ، بهره وری از خطوط شستشو و همچنین میوه و سبزیجات ، گوشت و مواد خوراکی و بهداشتی از کمربند چرخشی و جامد فولادی مدولار هنگام حمل مواد و قطعات سنگین استفاده می شود

بسته به کاربرد این تسمه ، تسمه های مدولار دوار و ثابت در نسخه های مشبک (سوراخ دار) و ساده (تخت) موجود هستند. تسمه های مدولار چرخان و ثابت با اتصال قطعات کوچکتر به صورت زنجیره ای ایجاد می شوند. و سپس کمربند چرخشی و مدولار ثابت را با استفاده از سنجاق ها و قفل های مخصوص در لولای آن قرار دهید تا در جای خود ثابت شود.

چرخاندن تسمه نقاله چرخشی ثابت و یا همان زنجیرهای مدولار به وسیله جعبه دنده های پلاستیکی انجام میشود.

عرضه کلی تسمه نقاله استیل

عرضه کلی تسمه نقاله استیل

کار ما در مجموعه کان ویروس ، تولید، خرید و عرضه تسمه نقاله و صادرات ان است. ما با همکاری تولیدکنندگان اصلی محصول تسمه نقاله در سراسر کشور مفتخر به تشکیل ساختاری هستیم که با انبوه گسترده ای از مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی در ارتباط و همکاری بلند مدت میباشد. ونیاز آنها را در این زمینه مرتفع نماییم.

تیم فروش مجرب ما آمادگی پاسخگویی به همه نیازهای مشتریان و عمده فروشان در سراسر کشور و جهان را داراست. همچنین ما در سراسر ایران نمایندگی پرکار و کارگاه های مدرنی را داریم.از مزیت‌های تیم مجموعه می توان به امکان خرید با حجم بالا و کیفیت کم نظیر برای مشتریان عمده اشاره کرد.

تولید وصادرات و محصول تسمه به کشورهای عربی و همسایه از دیرباز یکی از اهداف مهم و محوری این مجموعه نیز می باشد.هم اکنون تولید و صادرات محصول تسمه نقاله که یک محصول درجه ۱ صادراتی است در تمام جهان بسیار پررونق تر از گذشته می باشد.

اهمیت صادرات انواع محصولات غذایی و صنعتی از جمله محصول تسمه نقاله با توجه به شرایط ارزی کشور و لزوم برون‌رفت از وضعیت بحران اقتصادی حال حاضر، فعالان اقتصادی را بر آن وا داشته است که نگاه قدیمی و سنتی مبنی بر تولید داخلی محور را کنار گذاشته و با ایجاد تغییراتی در زیر ساخت های صادراتی خود از جمله مبحث بسته بندی و تجاری سازی الکترونیک، بتوانند نقش خود را در گرفتن بازارهای هدف خارجی به خصوص بازار کشورهای همسایه و کشورهای حوزه اوراسیا و….بهتر از گذشته ایفا کنند . و یک درآمد ارزی قابل توجهی برای مجموعه خود و کشور به دست بیاورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما