شرکت سازنده اسکرو کانوایر سیمان

اسکرو کانوایر دستگاهی است که جهت جابه جای مواد پودری شکل و یا دانه ریز با کمترین استهلاک و کاربردی در مرغداری ها، دامداریها و‌… مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه استفاده های بهینه  بسیاری در اکثر صنعت ها دارد.

شرکت سازنده اسکرو کانوایر سیمان با رعایت استاندارد و به کار گیری بهترین لوازم  و بهترین قطعات در ساخت کانوایرها یکی از معتبر ترین شرکت های ساخت کانوایر می باشد 

شرکت سازنده اسکرو کانوایر سیمان

سیر تا پیاز اسکرو کانوایر سیمان

سیر تا پیاز اسکرو کانوایر سیمان اسکرو کانوایر دستگاهی است شامل ماردون ،محفظه ماردون، شفت، یاتاقان ها ، الکتروموتور ، گیربکس ، چرخ دنده و زنجیر

نحوه عملکرد کانوایر بدین گونه است که با به حرکت در آوردن ماردون داخل محفظه به وسیله موتور گیربکس در جهت حرکت به جلو ماردون مواد ریخته شده در محفظه را به جلو هدایت می کند و در انتهای مسیر  موادی که انتقال یافته از دریچه خروجی پایین محفظه تخلیه می شوند. 

میزان انتقال مواد با اسکرو کانوایر وابسته به ابعاد پَره ها و سرعت الکتروموتور متغیر می باشد به صورتی که سرعت الکتروموتور و قطر پره های  ماردون هر چه بیشتر باشد میزان انتقال مواد نیز بیشتر خواهد بود. 

در اسکرو هایی که به صورت عمودی و به عنوان بالابر استفاده می شود باید سرعت الکتروموتور بالا باشد تا بتواند مواد را به بالا هدایت کند البته سازندگان این محصول خود از این مسئله باخبر هستند و تمامی استاندارد ها را رعایت می کنند تا نه به الکتروموتور فشار بیش از حد وارد شود و نه به پره های ماردون آسیب برسد.

در کل اسکرو کانوایر ها از بهترین گزینه ها برای جابه جایی مواد در مسافت های کوتاه تا ۷ الی ۱۰ متر هستند و با کمترین استهلاک و میزان خرابی عضو دستگاه های با صرفه اقتصادی و کاربردی می باشند.

فروش سراسری اسکرو کانوایر سیمان

فروش سراسری اسکرو کانوایر سیمان

حال شرکت سازنده اسکرو کانوایر سیمان محصولات خود را با بهترین کیفیت و  با استفاده از با دوام ترین قطعات تولید و روانه بازار می کند.

این شرکت محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می نماید و تمامی دستگاه ها دارای گارانتی و ضمانت نامه می باشند .

و حتی شما می توانید به راحتی ابعاد و اندازه های دلخواه خود را به نمایندگان شرکت اعلام کنید تا محصول دلخواه شما را تولید کنند و به شما تحویل دهند.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروش اسکرو کانوایر سیمان به صورت آنلاین سفارش خود را مطرح فرمایید تا در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. اینگونه شما هم در وقت خود و هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما