قیمت اسکرو کانوایر مارپیچ سال 99

اسکرو کانوایر مارپیچ انتقال مواد پودری و ذرات بدون ایجاد آلودگی در مسیر را به صورت حلزونی انجام می دهد، که انتقال مواد از یک نوار پیوسته فلزی که به صورت مارپیچ شفت یا لوله مرکزی برای انتقال مواد به کار برده می شود.

قیمت اسکرو کانوایر مارپیچ سال 99

مشخصات فنی اسکرو کانوایر مارپیچ

مشخصات فنی اسکرو کانوایر مارپیچ مشخصات فنی کانوایر معمولا با یک شیب ملایم وصل می شود، که باید فضای مناسبی برای این کار داشته باشید.این دستگاه از یک محفظه گرد و تیوپ حالت ساخته شده که در پره آن به صورت مارپیچی به دور شافت تابیده در آمده است، که از یک طرف آزاد و طرف دیگر بسته است. که سرعت انتقال بسیار بالایی دارد. 

این دستگاه برای شرکت های صنعتی بسیار پر کاربرد است زیرا ذرات و مواد را به درستی و دقیق داخل جعبه انجام می دهد. و این دستگاه از نقاله مارپیچ تشکیل شده است، موتور مرکزی، دریچه، مخزن ورودی، نازل خروجی، لوله میان تهی و تیغه ماردون از اجزای این دستگاه است. موتور این دستگاه 2 موتوره است و قدرت بالایی دارد، جلوگیری از هدر رفتن وقت، انتقال به همه جهت و آسانی کار از مشخصات این محصول است.

این دستگاه سالیان سال مورد استفاده بوده است و در همه جا کاربرد ویژه ای دارد، این دستگاه برای کار های صنعتی که کار ها را به صورت فله این بسته بندی می کنند انجام می دهد.این دستگاه انواع مختلفی دارد: اسکرو با گام کامل، نیمه کامل، گام به گام و غیره وجود دارد که برای پر کردن پاکت های سیمان، ذغال، صنایع کشاورزی و غیره به راحتی استفاده می شود و مواد را بدون آلودگی انتقال می دهد و باعث سرعت بیشتر کار می شود.

تولید انواع اسکرو کانوایر مارپیچ

تولید انواع اسکرو کانوایر مارپیچ

تولید اسکرو کانوایر در ایران در انواع مختلف ساخته می شود و در همه جا کاربرد دارد، این محصول امروزه در همه کارخانه جات به صورت حرفه ای تولید و عرضه می شود، زیرا این دستگاه طرفداران زیادی دارد و همه از آن استفاده می کنند.این کالا مواد را به صورت فله ای در شیب مختلف 90 درجه یا عمودی محصولات را به داخل کیسه و جعبه انتقال می دهد و کار را راحت می کند.

این دستگاه را می توانید با مراجعه حضوری با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کرد و یا اگر نمی توانید حضوری خریداری کنید با مراجعه به بهترین سایت های معتبر نیز می توان این دستگاه را خریداری کنید. این دستگاه مزایای زیادی دارد و کار کارکنان شرکت را بسیار راحت کرده است و به سرعت بسته بندی ها را انجام می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما