طراحی، ساخت و فروش انواع نوارنقاله

طراحی، ساخت و فروش انواع نوارنقاله توسط مجموعه دلیر صنعت امکان پذیر می باشد. در هر حرفه و صنعتی که هستید برای ساخت نوارنقاله مورد نیاز حوزه خود با ما تماس بگیرید. شرکت دلیر صنعت با چندین سال تجربه و مهندسین ماهر توانایی ساخت انواع نوارنقاله را دارد.

نوارنقاله ها همان دستگاه های انتقال مواد، که با نام کانوایر نیز معروف می باشند. در دنیای امروزی نوارنقاله ها جزء لاینفک صنایع به حساب می آیند. به طوری که حتی در بعضی از صنایع چندین نوارنقاله در خط تولید دیده می شود. نوارنقاله با توجه به نوع باری که قرار است جابه جا کنند و نیز حجم بار و مسافت حمل بار، در جنس ها و ابعاد مختلفی ساخته می شوند.

نوارنقاله انواع

فروش نوارنقاله صنایع خوراکی

نوارنقاله های صنایع خوراکی و دارویی به دلیل ارتباط با مواد خوراکی و داروها باید از جنس استیل و یا فولاد ضد زنگ ساخته شود. همینطور می توان در این صنایع نوارنقاله ها را با تسمه ای از جنس pvc ساخت. معمولا سازه این نوارنقاله های با تسمه پی وی سی، از جنس آلومینیوم، آهن و یا پلیمر می باشد.
نوارنقاله های جنس استیل که بیشترین استفاده را در صنایع دارویی و خوراکی دارد معمولا با گرید ۳۰۴ می باشد. این تسمه نقاله انواع مختلفی دارد، از جمله:

  1. نوارنقاله استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع
  2. نوارنقاله استیل پرتابل
  3. نوارنقاله استیل آجدار
  4. نوارنقاله استیل صنایع دارویی

نوارنقاله استیل

فروش نوارنقاله صنایع بارگیری و معادن

از دیگر استفاده های نوارنقاله، در صنایع بارگیری و معادن می باشد. به طوری که نمی توان این صنایع را بدون نوارنقاله تصور کرد. وجود نوارنقاله در تمامی صنایع بسیار ضرروی می باشد و مزایایی زیادی برای آن صنعت خواهد داشت. در معادن از زمان استخراج مواد معدنی از دل کوه ها و زمین تا انتقال آن به ماشین های حمل مواد و تخلیه در کارخانه، تماما از نوارنقاله استفاده می شود. در صورت نبود نوارنقاله در این صنعت هزینه ها به شدت افزایش خواهد یافت . صدمات زیادی به آن حوزه متحمل خواهد شد.

فروش نوارنقاله

فواید نوارنقاله در تمامی صنایع

فواید نوارنقاله بسیار زیاد و بی شمار می باشد، اما به صورت تیتر وار به بعضی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش سرعت و راندمان کار
  • کاهش صدمات نیروی کارگری
  • کاهش هزینه جابه جایی
  • قابلیت انتقال هر نوع کالایی
  • عمر مفید و طولانی
  • توان مصرفی پایین

طراحی نوارنقاله

خرید و سفارش ساخت نوارنقاله

برای خرید و سفارش ساخت انواع نوارنقاله کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما ارتباط گرفته، تا نوارنقاله مورد نیاز بر اساس حرفه ای که در آن فعال هستید طراحی و ساخته شود. مهندسین ما در این زمینه شما را یاری خواهند کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما