فروش نوارنقاله بالابر بارگیری کامیون

فروش نوارنقاله بالابر برای بارگیری کامیون با قیمت مناسب و در جنس آهن و گالوانیزه به صورت اینترنتی در این سایت به فروش می رسد. شرکت دلیر صنعت با چندین سال تجربه و تخصص مشاوره لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین نوع نوارنقاله را خریداری کنید.

نوارنقاله های بالابر معمولا به صورت چرخ دار ساخته می شود تا به راحتی جابه جا شود. بیشترین استفاده نوارنقاله بالابر برای بارگیری کامیون و جابه جایی اجسام برای ارتفاع های بالا مثل ساختمان ها استفاده می شود. استفاده از این دستگاه هزینه های اضافی را کاهش می دهد و مانع از خطرات احتمالی که متوجه نیروی کارگری است می شود.
در تسمه نقاله های بالابر از لاستیک آجدار استفاده می شود تا در زمان بالا بردن بار، مانع از لیز خوردن و سقوط آن شود.

بالابر نوارنقاله

فروش کانوایر بارگیری ویژه بارگیری در صنایع و معادن

برای خرید نوارنقاله بالابر ویژه صنایع و یا معادن حتما باید قبل از خرید در مورد نوع ماده معدنی و یا کالایی که قرار است جابه جا کند با کارشناسان ما صحبت کنید تا مطابق با وزن و حجم کالا، نوارنقاله ساخته شود. شرکت دلیر صنعت با دارا بودن کادری مجرب و متخصص این امکان را دارد که تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز برای ساخت نوار نقاله مناسب برای هر حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد.

کانوایر بالابر

ویژگی نوارنقاله بالابر

از مهمترین ویژگی نوارنقاله های بالابر داشتن چرخ است که باعث جابه جایی آسان به محل بارگیری و یا محل تخلیه می شود. به جز چرخ وجود فنرهای هیدرولیکی در زیر نوارنقاله باعث می شود تا در زمان بارگیری بتوان دستگاه را در هر زاویه ای تنظیم کرد و به این صورت کار بارگیری به راحتی انجام شود.

کانوایر بارگیری

نحوه سفارش و خرید نوارنقاله بالابر و بارگیری

برای خرید نوارنقاله بارگیری از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره و دریافت قیمت متناسب با نوع نوارنقاله ای که مورد نیارتان هست، سفارش خود را ثبت نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما