فروش انواع نوارنقاله یا کانوایر صنعتی

نوارنقاله یا کانوایر صنعتی درمرحله اول توسط کارخانه های تولید کننده این محصول انجام می شود. پس از تولید و شناسایی بازار مصرف، اقدام به فروش این محصول با کیفیت در بین خریداران می کنند.

البته در این زمینه نمایندگی های پخش و فروش معتبری نیز فعالیت می کنند. تولید و فروش این محصول را به صورت گسترده در بین خریداران انجام می دهند.

 

آشنایی با اجزای نوارنقاله

نوارنقاله یا کانوایر از جمله تجهیزات مورد استفاده در صنایع مختلفی می باشد. این تجهیزات همان گونه که از نام آن معلوم است برای حمل و نقل در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به این محصول کانواینر نیز می گویند. این محصول قسمتی مهم در یک سیستم انتقال به شمار می آید. این تجهیزات برای انتقال اشیا از یک نقطه به نقطه دیگر و حمل و نقل و انتقال مواد حجیم و توده ای از طریق این محصول به راحتی و با کمترین زحمت قابل انجام می باشد.

این تجهیزات عمل جابجایی را به دو صورت به شرح زیر انجام می دهند:

  • افقی و مستقیم
  • در ارتفاع و شیب دار

بهترین نوارنقاله

این محصول در کارخانه ها و در خط تولید مراکز تولیدی مختلف برای حمل و نقل و جابجایی مورد استفاده قرار می گیرد. این امر موجب صرفه جویی در وقت و سهولت در انجام کارها می شود.

اجزای نوار نقاله به شرح زیر است:

از یک صفحه بر روی یک نقاله مدار تشکیل شده است. با چرخش نقاله صفحه مدار به حرکت در می آید و موجب جابجایی وسیله و جسم از یک نقطه به نقطه دیگر می شود.

در بسیاری از فروشگاه ها و هایپر مارکت ها نیز از این محصول استفاده می کنند، و در کنار صندوق فروش قرار دارند.

به طور کلی نوار نقاله شامل تسمه یا نوار، فریم یا قاب، اتصالات، غلتک ها، موتور متحرک، تنظیم کننده سرعت یا جعبه دنده(گیربکس) و سفت کن نوار تشکیل شده است.

تمام قسمت های فوق با همکاری یک دیگر موجب به حرکت در آمدن نوار شده و کار حمل نقل را سرعت می بخشد.

دلیر صنعت مرکز خرید

دلیر صنعت این محصول با کیفیت را پس از تولید به مراکز پخش و فروش خود عرضه می کند. از این طریق اقدام به فروش این محصول با کیفیت در بین خریداران می کنند.

برای دسترسی همه خریداران به این محصول به  سایت ما مراجعه کنید. کالای مصرفی خود را انتخاب و خریداری کنید.

دلیر صنعت با فروش انلاین و حضوری توانسته است اعتماد تمام خریدارن خود را جلب کند. و فروش خوبی را داشته باشد. برایس دسترسی به قیمت های عمده محصولات ما به ادرس سایت مراجعه کنید.

قیمت نوار نقاله بارگیری و تخلیه

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما