عرضه کننده تسمه نقاله آجدار گریپ

تسمه نقاله گریپ یکی از تسمه های آجدار است. در صنعت امروز در بیشتر کارخانه ها و دستگاها ی تولیدی از لاستیک نقاله گریپ استفاده می کنند. مثلا از این نوع تسمه برای چرخاندن یک یا چند پره ا ی چند کیلویی استفاده می کنند.

تسمه نقاله آجدار یعنی هر نوع تسمه ای که شبیه لانه ی زنبور باشد. از آنجا که لانه ی زنبور به صورت شیار و آجدار است پس این تسمه را نیز این گونه نامیده اند.

ایران در زمینه تولید و صادر کردن این نوع تسمه ها حرف اول را می زند. عرضه ی آن در بازار به راحتی انجام می شود. تسمه آجدار یکی از بهترین تولیدات داخلی به شمار می رود که به بیشتر جاها نیز صادر می شود.

 

بررسی خصوصیات لاستیک گریپ

لاستیک نقاله گریپ نیز مانند سایر وسایل خصوصیاتی دارد که آن را از سایر تسمه ها جدا می کند. مهمترین خصوصیتش نیز همین گریپ دار بودنش است.

بررسی خصوصیات تسمه نقاله گریپ

امروزه در زمینه تولید و انتقال محصولات در کارخانه از تسمه نقاله استفاده زیادی می کنند. به ویژه در انتقال مواد غذایی و جابجایی آنها. بنابراین خوب است اول فرق بین تسمه نقاله معمولی را با تسمه نقاله گریپ بدانید:

تسمه معمولی سطحش صاف است و بدون شیار و قیمتش نیز مناسبتر است، اما لاستیک نقاله گریپ سطحش آجدار است. قیمت لاستیک با توجه به کیفیتش بالاتر است.

تسمه نقاله در دو نوع تولید می شوند که با توجه به نوع آن در هر کارخانه متناسب با نیاز، از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال در انتقال مواد غذایی در کارخانه معمولا از لاستیک نقاله گریپ pvc استفاده می کنند. لاستیک گریپ بهداشتی تر است .

 

تسمه ها یا از جنس پلاستیک و یا از جنس pvc هستند. عموما لاستیک ها با لایه های متفاوت از دو لایه تا سه لایه و بر حسب جنس و تعداد لایه تولید می گردد. قیمتشان نیز متفاوت است.

مراکز خرید تسمه نقاله گریپ

تسمه نقاله گریپ را باید با ضمانت خریداری کنید؛ چرا که کاربردی و حساس است. باید بدانید چه جنسی می گیرید و از چه فروشگاه و برندی خریداری می کنید.

امروزه هم می توانید به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم تسمه نقاله گریپ را خریداری کنید. در خرید غیر مستقیم شما هم می توانید قیمتها را مقایسه کنید و هم با صرف وقت کمتر بهترین دستگاها را ببینید و خریداری کنید.

مراکز خرید تسمه نقاله گریپ

مجموعه دلیر صنعت، سایتهایی دارد که شما با خیال راحت می توانید بهترین تسمه نقاله گریپ را با ضمانت بخرید. حتی با عضو شدن در سایت نیز در اسرع وقت خریدتان به دستتان برسد.

لاستیک نقاله گریپ را امروزه باید از طریق فروشنده های مطمئن خریداری کنید. تسمه گریپ را افراد سودجو با برندهای تقلبی وارد بازار می کنند و به اسم تولید داخل می فروشند. لاستیک های تقلبی بدون ضمانت هم هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما