فروشنده انواع تسمه نقاله

تسمه نقاله در واقع مهم ترین جزء حمل کننده ی یک سیستم حمل و انتقال میباشد. سیستم حمل عمدتا از دو یا چند قرقره و نواری که به شکل بی پایان روی قرقره ها می‌چرخد و مواد مورد نظر را حمل می‌کند تشکیل شده است. چنانچه علاقه مندید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید و با انواع تسمه نقاله بیشتر آشنا شوید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فروشنده انواع تسمه نقاله

آشنایی با ساختار تسمه نقاله

آشنایی با ساختار تسمه نقاله ساختار تسمه نقاله عمدتا از سه بخش لایه لاستیکی رویین، لایه لاستیکی زیرین و منجید ها که لایه میانی هستند تشکیل می‌شود. منجید به منظور افزایش مقاومت تسمه نقاله به کار برده می‌شود و معمولا بافت آن متشکل از تار و پود های فولادی و فلزی است. تسمه نقاله در صنایع بسیار گوناگونی کاربرد دارد و جنس تسمه نقاله نیز بسته به این است که در کدام صنعت قرار است مورد استفاده قرار گیرد. در برخی صنایع مهم است که تسمه نقاله در برابر سایش مقاوم باشد و در برخی صنایع دیگر تسمه باید در مقابل حرارت مقاوم باشد و بسیاری موارد دیگر که در این مقال نمی‌گنجد. خلاصه مطلب که از یک نمونه تسمه نقاله نمی‌توان برای هر کار و صنعتی استفاده کرد و حتما در تهیه تسمه نقاله باید به جنس مواد مورد حمل توجه داشته باشید.

یکی از انواع گوناگون این محصول تسمه نقاله آج دار است که بیشتر برای مناطقی که دارای شیب بیش از حد استاندارد هستند استفاده می‌شود. این تسمه نقاله به گونه ای است که شیار هایی در دو طرف تسمه به شکل v طراحی شده تا موقع حمل مواد در شیب بیش از حد متریال مصرفی بر اثر گرانش روی تسمه سر نخورند. کاربرد این محصول صنایع گوناگونی را شامل می‌شود که از جمله ی ان می‌توان معادن، صنایع غذایی، صنعت فولاد، صنعت سیمان و بسیاری صنایع دیگر را نام برد.

این محصول نخستین بار در قرن نوزدهم میلادی تولید شد و رفته رفته موجب انقلابات بسیاری در صنایع مختلف و پیشرفت اقتصاد در بسیاری از جهات شد.

خرید تسمه نقاله آج دار

خرید تسمه نقاله آج دار

قیمت تسمه نقاله بسته به عوامل متعددی است که از جمله ی آن می‌توان کیفیت و کمیت مواد مصرفی در ساخت تسمه، جنس پوشش لاستیکی رویین، قدرت کششی تسمه و بسیاری موارد دیگر. چنانچه به دنبال تهیه تسمه نقاله مرغوب، با کیفیت و فیمت مناسب هستید، لازم به ذکر است که این وبسایت یکی از بهترین مراکز توزیع و فروش تسمه نقاله می‌باشد و شما هموطنان گرامی از سراسر کشور می‌توانید از طریق راه های ارتیاطی موجود در سایت با ما تماس گرفته و پس از مشاوره و کسب اطلاعات لازم اقدام به خرید این محصول کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما