فروش انواع تسمه نوار نقاله

تسمه نوار نقاله : تسمه نوار نقاله جزئی از وسیله حمل کننده یک سیستم انتقال می باشد که این سیستم انتقال ، از دو یا چند قرقره به همراه یک تسمه نواریتشکیل شده وکار حمل مواد را انجام می دهند .از نوار نقاله برای جابجایی و انتقال محصولات در کارخانجات تولیدی ، صنایع بسته بندی و بهداشتی و فرودگاه ها استفاده می شود و اغلب به رنگ های سبز، آبی و سفید در بازار بفروش می رسد .

فروش انواع تسمه نوار نقاله

مزایای بکارگیری نوارنقاله در صنایع

مزایای بکارگیری نوارنقاله در صنایع مهم ترین موارد و مزایای استفاده از نوار نقاله ، افزایش میزان کار مفید ، صرفه جویی در هزینه کارگری ، عملکرد بدون صدا و عدم ایجاد آلودگی صوتی ، قابلیت انتقال کالا های مختلف ، سازگاری با طول مسیر مستقیم یا شیب دار ، ولتاژ مصرفی پایین و طول عمر مفید و طولانی می باشد که در کاهش هزینه ها وصرفه جویی در وقت وزمان ، تاثیر بسزایی دارد .

یکی از کاربردهای مهم نوار نقاله استفاده آن در فرودگاه ها بمنظور سهولت جابجایی بار مسافران بدون دریافت هزینه می باشد . این نوارها از جنس لاستیکی ضد فرسایش و ضد خش تولید می شود که بتواند در مقابل ضربات وسنگینی بار ، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد . بهترین نوع نوار نقاله فرودگاهی باید در ابعاد گسترده و نسبتا وسیع ، لاستیک بهداشتی از جنس پی وی سی و دارای بدنه محکم پروفیل وهمچنین پایه های قابل تنظیم باشد .

کاربرد مهم دیگر این نوار ها استفاده آن در تردمیل می باشد .لایه استفاده شده در تردمیل باید از جنس خوب و با کیفیتی باشد تا بتواند تحمل وزن های گوناگون وسنگین را داشته و از امنیت و ایمنی کامل و عمر زیادی برخوردار باشد . در این راستا شرکت « دلیر صنعت » توانسته با پشتکار قوی و بکارگیری متخصصان ماهر ، همه این خصوصیات را درخود جای دهد .

مزایای دیگر استفاده از انواع نوار نقاله در کارخانجات صنعتی وصنایع مختلف:

  • کاهش خطرهای احتمالی برای کارگران
  • کاهش هزینه های جابه جایی
  • کاهش انواع خسارت به محصول
  • افزایش سرعت بخشیدن به کار

نوار نقاله ها در انواع مختلف ومتنوع تولید می شوند که چند نمونه از آنها عبارتند از : نوار نقاله بارگیری , ناودانی ، چرخشی ، غلتکی ، زنجیری ، شیب دار ، تسمه ای ، مغناطیسی ، ثقلی که همگی در نوع خود کاربرد زیادی دارند .

مراکز خرید تسمه نوار نقاله

مراکز خرید تسمه نوار نقاله

تسمه نوار نقاله محصولی باکیفیت است که صادرات آن به کشورها مختلف شرایط مناسب اقتصادی در زمینه ی تولید تسمه نقاله فراهم کرده است .قیمت خرید تسمه نقاله ، بر اساس میزان مقاومت تسمه در برابر روغن ها واسیدها ، مقاومت در برابر گرما و حرارت و مدت زمان فرسایش آن ، تعیین می شود . همچنین ابعاد تسمه ، توان و نوع کاربرد آن، در قیمت تمام شده محصول تاثیر می گذارد .

شرکت « دلیر صنعت » توانسته باقابلیت های منحصر بفرد خود ، قیمت مناسب محصولات ، سابقه طولانی ، خرید آنلاین ، تیم پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش و ارسال محصولات خود به تمام نقاط کشور ، سهولت و دسترسی آسان مشتریان خود را به محصولات فراهم کند و خریداران نیز خریدی باکیفیت و قابل اطمینان را تجربه کنند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما