تولید کننده تسمه نقاله مدولار

تسمه پلاستیکی نقاله محصولی کاربردی است که خرید آن در بازار رونق زیادی دارد. تولید کننده تسمه نقاله مدولار، از بهترین مواد اولیه پلاستیکی برای تولید این محصول استفاده می کند. این تولید کننده با رعایت اصول و استانداردها سعی می کند بهترین مدل از تسمه نقاله را بسازد و شرایطی را محقق سازد که همه از کارایی آن بهره مند شوند و تجربه ای عالی از خرید به دست آورند.

تولید کننده تسمه نقاله مدولار

مشخصات فنی تسمه نقاله مدولار

مشخصات فنی تسمه نقاله مدولار همه ما می دانیم که نوار نقاله ها یا همان کانوایرها با کاربردهای بسیاری که دارند توانسته اند جایگاه بسیاری خوبی را در صنایع به دست آورند. یا استفاده از آن ها فرایند حمل و نقل محصولات مختلف به آسانی و بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می شود. نوار نقاله ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که تسمه نقاله از مهمترین بخش های آن به شمار می رود.

ما در این مقاله می خواهیم یکی از زیرمجموعه های تسمه نقاله را به شما معرفی کنیم و آن تسمه مدولار می باشد. این نوع از تسمه از مواد اولیه پلاستیکی ساخته می شود و استفاده از آن در صنایع غذایی و دارویی مهمترین کاربرد آن را شامل می شود.

مشخصات فنی تسمه نقاله مدولار:

  • این تسمه از قطعات کوچکی به دست آمده که این قطعات ابعاد 17*8.5 سانتیمتری هستند.
  • این قطعات در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند.
  • خواص ضد سایشی و خاصیت ضد خوردگی در این تسمه ها وجود دارد.
  • مناسب برای استفاده در خطوط انتقال و شستشوی میوه و سبزی
  • جنسی که این تسمه مدولار داشته از پلی اتیلن، پلی استایل و پلی پروپیلن می باشد.

اگر به سطح این تسمه نقاله پلاستیکی، نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که سطح آن حالت مشبکی دارد. این سطح با سایز های 1 تا 3 اینچ تولید می شود. این تسمه در مسیرهای شیبدار هم نصب می شود. در واقع برای این کار قطعات این تسمه پلاستیکی، با فاصله های مشخصی به صورت پله ای نصب می گردد.

خرید تسمه نقاله پلاستیکی مدولار

خرید تسمه نقاله پلاستیکی مدولار

خرید تسمه نقاله پلاستیکی مدولار، با بهره مندی از روش های اینترنتی که برای آن در نظر گرفته ایم، به ساده ترین صورت انجام می شود. اگر شما بخواهید از این شیوه برای خرید تسمه پلاستیکی مدولار استفاده کنید، باید بدانید که خوشبختانه دیگر دغدغه های خرید حضوری را نخواهید داشت و این می تواند سهولت و سرعت در دسترسی به خرید آن را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت تسمه نقاله مدولار در خرید و فروش اینترنتی به صورت متناسب مشخص می شود. این قیمت ها با نوسانات بازار تغییراتی را تجربه می کنند و در خرید و فروش عمده دچار کاهش می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما