پخش انواع نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت یکی از پرکابردترین ملزوماتی می باشد که جهت بسته بندی استفاده می گردد و در جابجایی مواد اولیه و محصول نهایی در کارخانه و خطوط تولید استفاده می شود.

نوار نقاله ها در مراکز مختلفی استفاده می شوند که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می گردد:

– یکی از پرکاربردترین انواع نوارنقاله، نوار نقاله بارگیری است که در باربری هایی که به صورت اتوماتیک باربری را انجام می دهند، کاربرد دارد.

– در بارگیری کامیون هایی که در محلی پایین تر از محل بارگیری هستند، نوار نقاله بارگیری مورد استفاده قرار میگیرد.

– فروشگاه ها اغلب از کمربندهای نقاله در پیشخوان چک کردن اجناس استفاده می کنند، تا اقلام خرید را حرکت دهند.

– همچنین در بسیاری از خطوط تولید و صنایع مونتاژ تسمه نقاله کاربرد دارد.

– نوار نقاله ها با توجه به موارد مورد نیاز مشتری و چگونگی کاربرد آن ها در ابعاد و انداره های گوناگون با نوع جنسی که مشتری سفارش داده باشد، طراحی شده و ساخته می شوند.

پخش انواع نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

بارز ترین ویژگی نوارنقاله زنجیری

بارز ترین ویژگی نوارنقاله زنجیری یکی از مهمترین مزایا و ویژگی های تسمه نقاله، نقل و انتقال مواد سنگین و حجیم می باشد. همچنین در کارخانه هایی که مسیرهای طولانی برای حمل مواد اولیه و محصولات وجود دارد، نوارنقاله کمک بسیار زیادی برای جابجایی مواد دارد.

از دیگر مزایای استفاده از نوار نقاله بارگیری باعث می گردد که در امور مربوط به بارگیری به ویژه در کارخانه های بسته بندی، نیروی انسانی کمتر درگیر کار گردد.

انواع اصلی نوار نقاله ها عبارتند از:

– نوارنقاله بارگیری

– نوارنقاله ناودانی

– نوارنقاله چرخشی

– نوارنقاله غلتکی

– نوارنقاله زنجیری

– تسمه نقاله شیب دار

– تسمه نقاله تسمه ای

کاربرد نوار نقاله زنجیری فقط برای جابجایی بارهای بسته بندی در انواع مختلف بسته های کارتنی، کیسه های گونی، عدل و… می باشد.

صادر کننده نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

صادر کننده نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

موارد تاثیر گذار در قیمت گذاری نوار نقاله صنعتی عبارت اند از:

-کیفیت موادی که در ساخت نوار نقاله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

– قدرت کشسانی: نیروی کششی یا EP نوارنقاله یکی از موارد بسیار مهم در قیمت آن است. EP بر اساس نیوتون بر میلی متر اندازه گیری می‌شود و طبعا هر چه عدد بالاتری داشته باشد ، قیمت تسمه بالاتر خواهد رفت.

– نوع پوشش لاستیکی بالای نوار نقاله: پوشش به کار رفته روی نوار یکی دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت است که بر حسب مقاوتی که در برابر گرما، حرارت، روغن، سایش و … دارد ، ارزش های گوناگونی دارند.

نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت با اتکاء به کیفیت بسیار مناسب و بالا و با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که این محصول در صنایع مختلف دارد اقدام به صادرات نوارنقاله های تولیدی خود نموده است. صادرات انواع نوارنقاله با توجه به پیشرفت های بوجود آمده در زمینه ی تکنولوژی، امروزه از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی که شناسایی بازار و مشتریان هدف را تسهیل نموده است، با تمام موانعی که بر سر راه صادرات وجود دارد اما به علت کارایی بالای نوارنقاله بازار خرید و فروش آن رونق بسیار خوبی دارد و نوارنقاله دلیر صنعت در این زمینه بسیار موفق عمل نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما