فروش ویژه ماردون انتقال مواد

ماردون انتقال مواد وسیله ای فلزی است که به شکل مارپیچ ساخته می شود. کاربرد این مارپیچ فلزی این است که می توانیم در صنعت و قسمت‌هایی که تولید صورت می گیرد مواد را درون یک محفظه خاص بریزیم و با تعبیه کردن ماردون، سیستمی را بسازیم که مواد را در مسافتی خاص انتقال بدهد. برای اینکه اطلاعاتی در مورد فروش ویژه ماردون انتقال مواد داشته باشیم لازم است با افراد فعال بازار ارتباط داشته باشیم.فروش ویژه ماردون انتقال مواد

ماردون انتقال مواد چیست؟

ماردون انتقال مواد چیست؟ ماردون انتقال مواد یک وسیله فلزی با اندازه نه چندان بلند است که برای ساختن یک سیستم ارسال مواد از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود.

یک مارپیچ فولادی را در نظر بگیرید که در یک محفظه فلزی می چرخد و در انتهای آن یک خروجی قرار دارد. 

مواد از ورودی وارد شده، با چرخیدن مارپیچ به جلو حرکت داده می شوند و در نهایت در خروجی قرار گرفته و کار جابجایی به اتمام می رسد.

این سیستم معمولا برای مسافت‌های کوتاه استفاده می شود و برای فاصله طولانی به کار نمی رود. اما به دلیل ساده بودن طراحی و آسان بودن رفع نقص و نگهداری بسیار کاربردی است.

این سیستم در قسمت‌های زیادی به کار می آید، مثلا از مواد شیمیایی که کار کردن با آن دقت بالا لازم دارد تا مواد ساده را می شود در این سیستم قرار داد. زیرا ماردون دارای مدلهای مختلفی است که جنس آنها با هم فرق دارد.

می توانیم برای انتقال مواد حساس تر جنس مقاوم و برای مواد ساده تر جنس مارپیچ ساده انتخاب کنیم. به این صورت با هماهنگ کردن هزینه و کاربرد می توانیم با قیمت مناسب ماردون مورد نظر خود را بسازیم.

یکی از کاربردهای خوبی که ماردون دارد این است که حتی برای انتقال مواد غذایی هم به کار می رود و این نشان دهنده کاربرد بالای این وسیله به ظاهر ساده است.

قیمت ماردون انتقال مواد سال 99

قیمت ماردون انتقال مواد سال 99

برای تعیین قیمت ماردون انتقال مواد سال ۹۹ باید چند مورد را در نظر داشته باشیم:

  • مورد اول اینکه با توجه به جنس ماردون که ممکن است از فولاد با روکش متفاوت استفاده شود قیمت متفاوت می شود. مثلا ماردون استیل با فولاد مقاوم در برابر ساییدگی تفاوت قیمت دارند.
  • مورد بعدی تفاوت قیمت در خرید عمده است. خریدارانی که با ارتباط برقرار کردن با نمایندگیهای فروش معتبر به تعداد بالا خرید می کنند می توانند از مزایایی مثل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت تضمین شده و گارانتی معتبر برخوردار شوند.

برای تجربه یک خرید فوق العاده خریداران محترم از هر جای کشور می توانند با استفاده از شماره تماسهای موجود در همین سایت از مشاوره کارشناسان فروش ما استفاده کنند و خرید خود را به راحتی انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما