مرکز خرید اسکرو کانوایر پلاستیک

اسکرو کانوایر پلاستیک از نمونه های دستگاه کانوایر است که وظیفه جابه جایی مواد پودری یا دانه ریز بدون آلودگی را بر عهده دارد.این دستگاه در صنایع مختلفی مثل صنایع معدن،صنایع دارویی،صنایع پتروشیمی،صنایع شیمیایی و… کاربرد دارد.
مرکز خرید اسکرو کانوایر پلاستیک

نکات مهم درباره اسکرو کانوایر پلاستیک

نکات مهم درباره اسکرو کانوایر پلاستیک اسکروها کارکردهای متفاوتی در تولید و انتقال و صنعت رادارا می باشند،یکی از مدل های این دستگاه راهنمای نگهداری اسکرو کانوایر پلاستیکی است که ازآن برای جابه جایی مواد پودری یانیمه جامد بدون آلودگی استفاده می شود وهم چنین در شیب های دلخواه که در دو مدل شافت دار و بدون شافت می باشد وجود دارد،مزیت این مدل هم در سهولت استفاده از آن و هم کمتر بودن هزینه نگهداری نسبت به سایر کانوایر ها می باشد.

شافت یکی از اجزای اصلی اسکرو کانوایر می باشد که البته در حال حاضر نمونه های جدید بدون شافت یاهمان شافت لس نیز در بازار موجود می باشد،شافت با چرخش مواد را به جلو وعقب منتقل می کند.کانوایر ها دارای محفظه استوانه ای با مقطع های دایره و یا U شکل موجود می باشد.در رابطه با بدنه محصول نیز باید اشاره کرد که جنس این بدنه ها از موادی مثل پلاستیک،استیل ضد زنگ و ضد سایش و یا معمولی و فولاد استنلس می باشد.

اسکرو کانوایر درانتقال مواد فله و مواد شیمیایی پودری و گرانولی و دانه ای و حتی خمیری مورد مصرف دارد و موادی مانند غلات،پلیسه چوب،غذاهای باطله و مواد معدنی و … را در رطوبت های مختلف هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی انتقال می دهد وبه جرئت می توان این دستگاه را یکی از اقتصادی ترین سیستم های انتقال به شمار آورد.

این دستگاه در دو نوع اتوماتیک یاکامپیوتری و نیمه اتوماتیک در بازار عرضه می شودکه هر کدام مشتریان خاص  و قیمت های خاص خود را داراست.

عرضه اسکرو کانوایر پلاستیک به قیمت کارخانه

عرضه اسکرو کانوایر پلاستیک به قیمت کارخانه

کارخانه های تولید کننده این دستگاه با استفاده از نیروی مجرب و به کارگیری تجهیزات و آزمایشگاه های مدرن در بازار فعالیت های وسیعی را به خود اختصاص داده و میدان تولید بهترین های این محصول را در اختیار دارد،تولید کنندگان با قبول سفارشات مشتریان خود و عرضه محصولات از طریق نمایندگی های خود به خدمت می پردازد و مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که از خدمات و گارانتی های پس از فروش نیز بهره مند خواهند شد.

قیمت کانوایر به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

  • متریال(جنس قطعات در تماس با مواد)
  • قطر:هر چه قطر لوله اسکرو کانوایر بیشتر باشد قیمت اسکرو نیز بالاتر می رود.(معمولا برای قطر های بالای 30 سانتی متر برای پوسته خارجی از ورق نورد شده به شکل U به جای لوله استفاده می شود.)

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما