فروش انواع کانوایر ثقلی در تهران

با پیشرفت تکنولوژی امروزه برای کاهش هزینه های مختلف و جابجایی راحت تر انواع کالا ها و بسته ها دستگاهی ساخته شده تا با سرعت و ایمنی بالایی انواع جعبه ها را به راحتی جابجا کند، این دستگاه که کانوایر یا نوار نقاله نامیده می شود، در بسیاری از اماکن کاربرد زیادی دارد و با توجه به عملکرد مطلوب از فروش بالایی برخوردار است. فروش انواع کانوایر ثقلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط همین شرکت صورت می پذیرد.

فروش انواع کانوایر ثقلی در تهران

صفر تا صد کانوایر ثقلی

صفر تا صد کانوایر ثقلی کانوایر یا نوار نقاله دارای انواع و اقسام مختلفی است که یکی از کاربردی ترین آن کانوایر ثقلی است. این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و با توجه به خاصیت انعطاف پذیری خوبی که دارد، از انحراف کالای قرار گرفته بر روی نوار پیشگیری می کند و بدون دخالت نیروی انسانی اجسام سنگین را به راحتی جابجا می کند. این محصول به علت نداشتن موتور برای حمل اجسام و استفاده از نیروی ثقلی زمین به کانوایر ثقلی شناخته می شود. اندازه طول این دستگاه مختلف می باشد و مشتری بر حسب نیاز می تواند آن را سفارش دهد.

این دستگاه از دقت و سرعت بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان می تواند اجسام و کالاهای سنگین را به آسانی جابجا کند و وسیله ای ایمن و استاندارد می باشد و امروزه در خطوط بسته بندی در صنعت حمل و نقل کاربرد گسترده ای دارد و استفاده از آن بسیار آسان و راحت بوده و باعث کاهش نیاز به نیروی انسانی شده است. از ویژگی های کانوایر ثقلی می توان به حمل اجسام بدون نیاز به نیروی برق، دارا بودن بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ، عدم نیاز به نیروی انسانی، صرفه جویی در وقت و هزینه، بازدهی بالا، عملکرد مطلوب و … اشاره نمود.

قیمت روز دستگاه کانوایر ثقلی

قیمت روز دستگاه کانوایر ثقلی

قیمت دستگاه کانوایر ثقلی مانند اغلب کالاها در کشور با توجه به وضعیت اقتصادی اخیر ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر و نوسان است. قیمت کانوایر تحت تأثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت ساخت و جنس قطعات این محصول،  ابعاد و اندازه، قابلیت ها، ارتفاع، طول، برند و شرکت تولید کننده، نوع آن، ظرفیت، مدل دستگاه، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد.

در حال حاضر انواع دستگاه کانوایر با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در شرکت های تولید کننده در داخل و خارج از کشور با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود. این شرکت ها از متریال درجه یک برای ساخت این محصول استفاده می کنند تا دوام و استحکام بالایی داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما