فروش انواع نوار نقاله بارگیری کامیون

نوار نقاله نوعی صفحه ی متحرک است که برای مصارفی مانند : باربری، بسته بندی ها، صنایع مواد غذایی و … برای انتقال وسایل و کالا مورد استفاده قرار  می گیرد .نوار نقاله دارای انواع گوناگون برای مصارف مختلف تولید می شود و در بازار موجود است.نوعی از نوار نقاله ،نوار نقاله بارگیری کامیون می باشد.

نقاله بارگیری بالابر نوعی نوار نقاله است که دارای مقاومت بالا می باشد.

فروش انواع نوار نقاله بارگیری کامیون

مشخصات فنی نوار نقاله بارگیری کامیون

مشخصات فنی نوار نقاله بارگیری کامیون

نوار نقاله دارای انواع مختلفی می باشد که برای جمع،  انتقال،بارگیری و تخلیه مورد استفاده قرار می گیرند،یکی از نوار نقاله که برای بارگیری مورد استفاده فراوان قرار می گیرد نوار نقاله بارگیری کامیون است

نقاله متحرک بارگیری کارایی فراوانی در ایستگاه ها ،فرودگاه ها، معادن و .. دارد

انواع نوار نقاله بارگیری عبارت اند از:

  1. نوار نقاله زنجیری.
  2. نوار نقاله قرقره ای.
  3. نوار نقاله چرخی.
  4. نوار نقاله صفحه دار.
  5. نوار نقاله تسمه دار.

نوار نقاله بارگیری مانند دیگر دستگاه ها  عمل می کند و مانند دیگر دستگاه ها با الکتروموتور است که  روشن می شود در این نوع نقاله بارگیری برای کامیون کالا یا محصول را در یک نقطه گذاشته و به یک نقطه ی دیگر انتقال می دهد بدون آسیب رساندن به کالا .

در این نوع نوار نقاله نیاز به نیروی کار برای روشن کردن دستگاه یا حرکت دادن کالا یا محصول شما نیست این دستگاه به طور ساده ای ساخته شده است و کار کردن با آن بسیار آسان است و نیار به تخصص ندارد.

مشخصات نوار نقاله بارگیری:

  1. دارای عرض استاندار تسمه:50سانتی متر
  2. تنظیم ارتفاع:پمپ برقی،پمپ دستی.
  3. ماکسیمم ارتفاع:2.4متر.
  4. مینیمم ارتفاع:60سانتی متر.
  5. طول دستگاه:4.4متر.
  6. ظرفیت حمل بار: کارتن های 40کیلو گرم روی دستگاه تا 12۰0کیلو گرم .برای کیسه های 50کلیو گرم روی دستگاه 120تا 200کیلو گرم است.

سازنده نوار نقاله بارگیری کامیون باکیفیت

سازنده نوار نقاله بارگیری کامیون باکیفیت

با پیشرفت دانش ،روز به روز دنیا در حال پیشرفت است و همه چیز در حال تغییر و دگرگونی است یکی از مواردی که دست خوش تغییر شده است استفاده از نوار نقاله بارگیری است که برای راحتی انسان تولید شده است .امروزه کارخانه های زیادی مشغول تولید نوار نقاله در انواع مختلف هستند .

امروزه سازنده های زیادی در حال ساخت و تولید نوار نقاله بارگیری کامیون می باشند به دلیل مزایایی که نقاله بارگیری کامیون دارد بسیاری از شرکت ها و سازنده ها در حال تولید این نوار نقاله می باشند 

در کشور ما نوار نقاله بارگیری کامیون با کیفیت بالا ساخته می شود ، نوار نقاله ارزان و مرغوب را می توان از جاهایی مختلف کشور از جمله پایتخت به صورت آنلاین تهیه و خریداری کرد.

سازنده هایی بسیاری در زمینه ساخت نوار نقاله مشغول هستند که دارای موفقیت هایی در این زمینه و حتی دارای سابقه درخشانی می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما