فروش ویژه نوار نقاله متحرک چرخدار

یکی از جدید ترین و پرکاربردترین نوار نقاله ها در کشور نوار نقاله متحرک چرخ دار می باشد. فروش ویژه نوار نقاله متحرک بارگیری در کشورمان بسیار زیاد شده است و کارخانه‌داران زیادی تمایل به خرید این وسیله پرکاربرد در کارخانه خود دارند.

فروش ویژه نوار نقاله متحرک چرخدار

انواع نوار نقاله متحرک در عرض و متراژ مختلف

انواع نوار نقاله متحرک در عرض و متراژ مختلف انواع نقاله بارگیری متحرک در عرض و متراژ مختلف تولید شده و روانه بازارها گشته است.

دو روش اصلی برای انتقال مواد فله توسط نقاله های متحرک و مکانیکی است.  هنگام تصمیم گیری در مورد دست زدن به مواد فله، برای انتخاب روش حمل و نقل بهینه برای دستیابی به مواد خاص برای یک کاربرد واحد ، تعداد ملاحظات لازم برای رسیدگی وجود دارد.

 نوار نقاله های متحرک چرخدار: بررسی اجمالی

 سیستم های انتقال برای انتقال پودرها ، گرانول ها و بسیاری از انواع دیگر مواد فله خشک از ناحیه فرآیند به منطقه دیگر از طریق شرایط منفی (خلاء) یا مثبت (فشار) استفاده می شوند.  این سیستم ها از چهار عنصر اساسی تشکیل شده اند: یک منبع هوا ، یک وسیله تغذیه مواد ، یک خط حمل و نقل و یک فیلتر دریافت کننده مواد.  تفاوت اصلی بین نقاله های متحرک و ثابت این است که سیستم های پنوماتیک مواد را در یک خط کاملاً بسته منتقل می کنند و احتمال از دست دادن مواد را تا حد زیادی کاهش می دهد.

 اجزای اصلی یک سیستم حمل و نقل نوار نقاله‌ متحرک چرخدار، شامل موتور محرک از طریق چرخ دنده و / یا زنجیره کاهش ، متصل به یک دستگاه درایو مانند غلتک یا چرخ دستی است.  انرژی حاصل از موتور مستقیماً به نقاله منتقل می شود که در تماس مستقیم با مواد است.  حمل و نقل های مکانیکی می توانند به اتمسفر باز شوند یا بسته شوند و صدها قسمت متحرک در آن کار کنند. مهمترین عامل هنگام انتخاب نوع نوار نقاله ، فرم ماده ای است که باید منتقل شود.  شناسایی ویژگی های اصلی مواد شما به تعیین بهترین روش حمل و نقل برای شما کمک می کند.  این ویژگی ها عبارتند از: ریزگرد، ساینده، انفجاری، مرطوب ، چسبنده یا خزدار. چگالی حجم بالا، تسلط، اندازه ذرات مخلوط، حساس به دما، جریان آهسته، مشکلات آلودگی متقاطع

 سایر مشخصات باید با مهندس و تیم تولیدی مورد بحث قرار گیرد.

 مواد ایده آل برای سیستم های انتقال متحرک پودرهای ریز ، روان کننده و خشک هستند.  این خصوصیات خاص باعث می شود که مواد از طریق خط نقاله ، هوادهی شوند (سیال شوند) و با موفقیت پمپ شوند.  برخی از انواع مواد فله نیز کاندیداهای خوبی برای حمل و نقل پنوماتیک هستند.  برخی از موادی که معمولاً با استفاده از نقاله های پنوماتیک منتقل می شوند شامل آرد گندم ، پودر سیمان ، کربن سیاه ، نشاسته ، شکر ، گلوله های پلاستیکی و رزین ، محصولات غذایی ، پودرهای زغال سنگ ، پودرهای شن و ماسه و فلز از جمله بسیاری دیگر هستند.  .

دستگاه نوار نقاله متحرک مناسب جهت بارگیری

دستگاه نوار نقاله متحرک مناسب جهت بارگیری

 نقاله های متحرک چرخدار برای مواد سنگین و فله ای که می توانند مرطوب ، خمیر و شیرینی باشند مناسب هستند.  سیستم های مکانیکی برای مواد با توزیع ذرات بسیار متنوع کاربردی هستند.  موادی که ذرات کوچک و بزرگ با هم ترکیب شده اند.  موادی که معمولاً توسط سیستمهای مکانیکی منتقل می شوند شامل غلات کامل ، سنگ خرد شده ، شن و ماسه مرطوب و غذاهای با ذرات بزرگ است.

 یکی دیگر از عوامل مهم هنگام انتخاب یک نوع نقاله ، کاربرد است.  این برنامه چندین قسمت اصلی برای در نظر گرفتن دارد ، از جمله:

 ظرفیت حمل و نقل: نوار نقاله های متحرک چرخدار ، می توانند کیلو یا صدها تن در ساعت حمل کنند.  با این حال ، نوع مواد و شرایط حمل و نقل سیستم را تعیین می کند.

 مسافت: سیستم های نوار نقاله به طور کلی برای حمل و نقل در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار نمی گیرند ، زیرا برای حمل 200 متر همان مقدار برای حمل 200 متر به همان اندازه تجهیزات نیز نیاز دارد انتقال مواد فله در مسافت های کوتاه با تجهیزات قابل انجام است.  مکانیکی ، حتی به قیمت برخی از آسیب های مواد یا ساییدگی تجهیزات.  در صورت لزوم می توان از هر دو نوع سیستم برای مسافت های بیش از 300 متر استفاده کرد ، اما هزینه نصب لوله حمل و نقل منفرد در مقابل ساختار یک نوار نقاله کمربند یک نکته مهم است.  مسافت های طولانی با چندین تغییر جهت و ارتفاع به راحتی با یک سیستم پنوماتیک انجام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما