قیمت نوار نقاله صنعتی چند لایه

یکی از وسایل پرکاربرد در صنایع مختلف، نوار نقاله است. از این وسیله بیشتر برای جا به جایی اشیاء و کالاهای مختلفی استفاده می شود. قیمت نوار نقاله صنعتی چند لایه، متفاوت اعلام می گردد که این مسئله بیشتر ربط مستقیمی به کیفیت و ساختار آن دارد. اما انواع نوار نقاله صنعتی کدام ها هستند؟ قیمت نوار نقاله صنعتی چند لایه

انواع نوار نقاله صنعتی با بالاترین کیفیت

انواع نوار نقاله صنعتی با بالاترین کیفیت در هر کارخانه ای، از نوار نقاله به شکل ثابت و یا متحرک استفاده می کنند. استفاده از این نوع ابزار، مزیت های مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما در این جا بیشتر می خواهیم شما را با انواع نوار نقاله صنعتی با بالاترین کیفیت آشنا کنیم. در گام نخست، به چند نمونه از این وسایل که نام های متفاوتی دارند اشاره می نماییم: 

  • نوار نقاله قرقره ای 
  • نوار نقاله چرخی 
  • نوار نقاله پیچشی 
  • نوار نقاله بکسلی 
  • نوار نقاله صفحه دار 
  • نوار نقاله شیبدار 
  • نوار نقاله تسمه ای 

انواع بی شمار دیگری هم دارد. این نشان می دهد که این محصولات کارایی بالایی در صنایع مختلف دارند. اغلب از چنین دستگاهی در صنایع مواد غذایی، ساخت مصالح ساختمانی، ساخت انواع مواد شیمیایی، ساخت فولاد و آهن و دیگر کالاها استفاده می نمایند. 

دقت داشته باشید که نوع با کیفیت این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته می گردد. به این معنی که تسمه آن سعی می شود به شکل یک یا چندین جداره از بهترین پلاستیک های پلیمری ساخته شود. همچنین به موضوع ساختاری آن نیز بهای زیادی داده می شود که کیفیت فلزات و پیچ و مهره های در این حوزه اهمیت خاصی دارند. 

کارخانه تولید نوار نقاله صنعتی

کارخانه تولید نوار نقاله صنعتی

یک نوار نقاله صنعتی، از مونتاژ چندین قطعه ساخته می شود. کارخانه تولیدی این محصول، در این زمینه از انواع تسمه های لاستیکی که به منجید دار و استیل کورد دسته بندی می شوند کار می گیرد. همچنین جنس بیشتر آنان از پی وی سی است که پلیمری بسیار مرغوب به شمار می رود. 

البته برخی از تسمه ها نیز به شکل توری، زنجیری و مدولار هستند که بیشتر از فلز تولید می گردند. هر نوار نقاله نیز اجزای مکانیکی هم دارد که شامل: شاسی، توپی، رولیک و موتور گیربکس می شود. 

در هر صورت، یکی از کارخانه های تولیدی بسیار مشهور، نوار نقاله اصفهان را می سازد که برندی نام آشنا در این حوزه به شمار می رود. از سویی خوب است بدانید که قیمت نقاله صنعتی را هم خود همین شرکت ها تعیین می کنند که بستگی به عوامل گوناگونی از جمله مواد اولیه بکار رفته در ساخت چنین دستگاهی دارد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما