فروشنده و سازنده انواع نوارنقاله و تسمه نقاله

سازنده انواع نوارنقاله صنعتی، نوارنقاله معادن، نوارنقاله بارگیری، نوارنقاله صنایع غذایی، نوارنقاله متحرک، نوارنقاله منتاژ، نوارنقاله رولیک دار، نوارنقاله ثابت، نوارنقاله استیل، نوارنقاله مدولار، ثابت، بارگیری کشتی، بارگیری سیمان و .. توسط این وب سایت آماده ثبت سفارشات می باشد.

تفاوت در نوع دستگاه نوارنقاله و مکانی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، در انتخاب تسمه نقاله نیز تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال اگر دستگاه نوارنقاله برای صنایع غذایی طراحی شده باشد، تسمه آن بیشتر از نوع pvc و یا مدولار انتخاب می شود.

اگر دستگاه نوارنقاله برای بارگیری مورد استفاده قرار گیرد، تسمه آن از نوع آجدار انتخاب می شود.

فروشنده و سازنده انواع نوارنقاله و تسمه نقاله

تولید کننده کانوایر و نوارنقاله رولیک دار در تهران

رولیک ها به عنوان یکی از قطعات مهم در انتقال مواد در بازار شناخته می شوند.

رولیک ها در دو جنس کلی تولید شده و در صنعت انتقال مواد به کار گرفته می شوند.

این رولیک ها یا از جنس فلز می باشند مانند رولیک آلومینیومی، رولیک استیل، رولیک چدنی، رولیک با آهن ساده و یا از جنس پلیمری می باشند، مانند رولیک های پلی اورتان، رولیک پی ای و رولیک اچ دی پی ای از این قبیل می باشند.

شرکت دلیر صنعت یکی از تولید کنندگان به نام و برتر در زمینه تولید کانوایر و نوارنقاله رولیک دار شناخته می شود. می توانید برای ثبت سفارشات خود از راه های ارتباطی که در دسترس قرار گرفته استفاده نمایید.

به غیر از جنس، این رولیک ها بر اساس نوع استفاده نیز در مدل های مختلفی تولید می شوند که در زیر به بعضی از این مدل ها اشاره خواهیم کرد.

انواع رولیک نوارنقاله

  1. رولیک ضربه گیر
  2. رولیک دو لبه
  3. رولیک چرخ دنده دار
  4. رولیک صنعتی
  5. رولیک مخروطی
  6. رولیک تعویضی
  7. رولیک جوشی

تولید کننده کانوایر و نوارنقاله رولیک دار

سازنده نوارنقاله بارگیری در طول و عرض های مختلف

در حال حاضر بارگیری مواد به گونه ای است که دیگر بارگیری به روش های قدیمی و سنتی به صرفه نیست و بسیار پر هزینه و پرخطر می باشد.

در جهانی که تکنولوژی با سرعت عجیبی در حال رشد است، باید در سیستم حمل و نقل و جابه جایی نیز تغییرات بزرگی ایجاد شود که با پیشرفت جهانی همگام باشد. یکی از مهمترین دستگاه هایی که به این منظور طراحی و ساخته شده است، نوارنقاله و یا همان کانوایر، مخصوص جابه جایی و بارگیری مواد می باشد.

فروشنده و سازنده انواع نوارنقاله این دستگاه ها را با توجه به این که چه نوع موادی را به داخل ماشین های انتقال هدایت می کنند، در مدل های مختلفی طراحی و تولید کرده و نیز تسمه به کار رفته در آن ها با هم تفاوت دارد. نوارنقاله های بارگیری عمدتا از نوع متحرک ساخته می شود تا به راحتی در انبار و کارخانه جابه جا شود.

وجود تسمه آجدار در این نوارنقاله ها بسیار مهم است، چراکه در زمان بارگیری، مواد باید در شیب حرکت کرده و به داخل ماشین هدایت شوند. اگر تسمه نوارنقاله آجدار نباشد، باعث ریزش و یا سقوط مواد می شود.

یک سازنده خوب باید به موارد زیادی توجه کرده تا بتواند تمام نیاز های مشتری را برطرف نماید. در زیر به چند مورد مهم که در ساخت نوارنقاله باید مورد توجه قرار بگیرد اشاره خواهیم کرد:

  • نوع موادی که قرار است بارگیری شود (فله یا بسته بندی)
  • طول و عرض دقیق
  • فاصله نوارنقاله از زمین
  • تسمه نوارنقاله
  • وسیله ی بارگیری (کشتی، کامیون، تریلر)

سازنده نوارنقاله بارگیری در طول و عرض های

تولید کننده نوارنقاله مدولار مخصوص صنایع غذایی

نوارنقاله مدولار بیشتر به دلیل استفاده از تسمه مدولار به این نام معروف شده است. سازنده انواع نوارنقاله عمدتا برای صنایع غذایی و دارویی، نوارنقاله هایی با تسمه نقاله مدولار می سازند. زیرا نوارنقاله های مدولار به خاطر استفاده از تسمه هایی که  کاملا پلاستیکی هستند در صنایع غذایی و دارویی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. منظور از کاملا پلاستیکی بودن این تسمه ها این است که حتی پیچ ها، قفل و چرخ دنده های زیر نوار نیز از جنس پلاستیک مقاوم می باشند.

کاربرد و فواید زیاد نوارنقاله های مدولار باعث شده تا علاوه بر صنایع غذایی و دارویی در صنایع دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله این مزیت ها تنوع طرح و مدل می باشد. که آن را به صورت مشبک و ساده تقسیم بندی کرده است.

تولید کننده های نوارنقاله، از تسمه های مشبک مدولار برای صنایع شست و شو بهره می گیرند.

هزینه های پایین تعمیر این تسمه ها نیز از فواید آن می باشد. قطعات کوچک پلاستیکی، که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، تسمه های مدولار را ایجاد می کنند که در صورت خراب شدن هر قطع، به راحتی امکان تعویض آن وجود دارد.

در بازار به تسمه های مدولار نام های دیگری نیز داده شده است. از جمله تسمه نقاله پلاستیکی و یا زنجیر نقاله پلاستیکی هم اطلاق می شود.

تولید کننده نوارنقاله مدولار صنایع غذایی

 

قیمت فروش نوارنقاله متحرک و ثابت

سازنده انواع نوارنقاله تولیدات خود را در دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی می کند.

در مکان هایی که باید نوارنقاله جابه جا شود، سازنده انواع نوارنقاله این دستگاه را به صورت متحرک تولید می کند. یعنی در زیر شاسی دستگاه از چرخ بهره می گیرد تا دستگاه به راحتی در انبار یا کارخانه قابلیت جابه جایی داشته باشد.

اما نوارنقاله ثابت بیشتر در خط های تولید کارخانه ها، که مواد را در سطح مشخصی انتقال می دهند به کار گرفته می شود.

نوارنقاله در هر صنعتی که باشند می توانند در هر دو نوع ثابت و متحرک ساخته شوند.

قیمت فروش نوارنقاله متحرک و ثابت با یکدیگر متفاوت می باشد. اگر هر دو دستگاه نوارنقاله ثابت و متحرک را از نظر تمامی اجزای تشکیل شده یکسان در نظر بگیریم نوارنقاله متحرک به دلیل داشتن چرخ های به کار رفته در آن قیمت بالاتری خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت دقیق نوارنقاله باید با مهندسین شرکت ارتباط گرفته تا قیمت ها را به روز دریافت نمایید.

قیمت فروش نوارنقاله متحرک و ثابت

طراحی و ساخت انواع نوارنقاله معدنی

معادن از هر نوعی که باشند نیازشان به دستگاه نوارنقاله بسیار زیاد و ضروری می باشد. طراحی و ساخت نوارنقاله معدنی توسط سازنده انواع نوارنقاله کار بسیار و طراحتی می باشد. تخصص زیاد و تجربه بالای سازندگان نوارنقاله باعث شده تا دستگاه نوارنقاله معادن را حتی برای مسیرهایی با متراژ کیلومتری بسازند.

فواید استفاده از نوارنقاله در معادن در زیر به صورت تیتر وار آماده است:

  • کاهش هزینه
  • افزایش سرعت کار
  • بهره وری بیشتر از زمان
  • کاهش خطرات جانی و مالی
  • سودآوری بسیار زیاد

طراحی و ساخت انواع نوارنقاله معدنی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما