فروش نوار نقاله سهند

شرکت سهند جز بهترین شرکتهای تولید کننده نوار نقاله سهند است که تسمه های نقاله های مقاوم در برابر سایش را تولید میکند.

نوار نقاله سهند

نوار نقاله سهند

نوار نقاله سهند ، تسمه های نقاله های مقاوم در برابر سایش را جایگزین تسمه نقاله های معمولی که دارای عدد سایش بیش از ۱۲۰ میلی متر مکعب می باشند نموده است و همینطور تمام تسمه نقاله های جنرال این شرکت هم مقاوم در برابر سایش می باشند.
طراحی روکش رویه نوار نقاله سهند به صورتی است که در برابر سایش مقاوم است. استفاده از این تسمه نقاله ها برای حمل بارهایی که سایش بالایی دارند و روکش تسمه نقاله های معمولی قادر به مقاومت در مقابل این سایش نیستند توصیه می شود.

 

نوار نقاله سهند

انواع نوار نقاله سهند

  1.  مقاوم در برابر سایش : تسمه های مقاوم در برابر سایش با گرید های مختلف S1,SX,S2 در بازار وجود دارد.
  2.  مقاوم در برابر حرارت : این نوع تسنه در دو گرید TS1وTS2 وجود دارد.
  3.  مقاوم در برابر روغن ها : روکش رویه و زیره این نوع تسمه نقاله در مقابل انواع روغن ها مقاوم است.
  4. مقاوم در برابر مواد شیمیایی : این نوع تسمه ها مقاومت عالی نسبت به مواد شیمیایی منجمله اسید ها و بازها و سایر مواد شیمیایی دارند.
  5.  با آج گریپ : روکش رویه دارای فرو رفتگی و برجستگی است که از لغزش بار در شیبهای با زاویه نسبتاً تند جلوگیری میکند.
  6. . با آج v شکل : آج این تسمه ها به ارتفاع ۵ میلی متر می باشد که در فواصل ۱۰ سانتی متری تکرار و در عرضهای ۵۰،۶۰،۷۰،۸۰ سانتی متری تولید می شود.

نوار نقاله سهند

فروش نوار نقاله سهند

نوار نقاله سهند فروش خود را در ۳ دسته انجام می دهد. دسته ی اول فروش نوار نقاله به صورت حضوری است. مصرف کننده با مراجعه به دفتر فروش سهند یا کارخانه، محصول مورد نیاز خود را خریداری می کند. دسته ی بعدی خرید از طریق واسطه هاست. گاهی خرید از راهه مستقیم برای فرد امکان پذیر نیست، به دلیل مسیر دور یا مشغله کاری، لذا خرید محشول از طریق واسطه های موجود در شهر خود و یا واسطه های نزدیک تر به فرد انجام می شود. در این نوع خرید قیمت کمی با قیمت اصلی تغییر میکند، به دلیل درصدی که واسطه برای خود اضافه میکند.
نوع سوم فروش، فروش به صورت اینترنتی، از طریق سایت سهند، امکان پذیر است. خرید اینترنتی با حذف شدن واسطه و ارسال رایگان و تحویل راحت، یکی از به صرفه ترین نوع فروش نوار نقاله سهند است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما