خرید اینترنتی نوار نقاله زنجیری

از نوار نقاله زنجیری برای انتقال بارهای بسته بندی مانند گونی، پالت، کارتن و غیره استفاده میشود.

نوار نقاله زنجیری

نوار نقاله زنجیری

زنجیره ای فلزی باعث حرکت دادن اجسام در این دستگاه میشود. نوار نقاله زنجیری در طول نسبتا بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت پرتابل تولید می گردد.
محل انتقال دهنده در این دستگاه ها زنجیره های فلزی است.با توجه به اندازه ی بسته ها در عرض های مختلف ساخته می شوند. نوار نقاله زنجیری در طول نسبتا بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت قابل حمل تولید می گردد.
نوار نقاله زنجیری در قدم اول، مورد استفاده برای حمل و نقل بارهای سنگین واحد، پالت چوبی، جعبه های شبکه و ظروف صنعتی است. این نوار نقاله می تواند یک یا دو رشته زنجیره طراحی شود. نصب و نگهداری نوار نقاله های زنجیره ای به طور کلی کار پیچیده ای نیست.

نوار نقاله زنجیری

انواع نوار نقاله های زنجیری:

  • کانوایر : این نوار نقاله جهت حمل و انتقال مواد فله ای استفاده می شود.
  • هالوپین کانوایر: این نوار نقاله می تواند بهترین کانوایر جهت استفاده در شیرینگ ها باشد.
  • آپرون کانوایر : کانوایر آپرون یکی از سخت کار ترین نوار نقاله های زنجیر می باشد ودر ورودی کارخانجات مختلف جهت حمل مواد سنگین و داغ که بارگیری با لیفت تراک و جرثقیل و لوئدر انجام میشود.

خرید اینترنتی نوار نقاله زنجیری

نوعی دیگر از خرید نوار نقاله، خرید اینترنتی نوار نقاله زنجیری است. خرید اینترنتی، شاید راحت ترین نوع خرید برای تمام مایحتاج باشد.
خرید اینترنتی نوار نقاله زنجیری، با حذف کردن واسطه، در قیمت صرفه جویی می شود، لذا قیمت خام محصول را به مصرف کننده ارائه می دهند.
از فروشگاه اینترنتی صنعتگری میتوان نوار نقاله زنجیری را به صورت اینترنتی خریداری کرد.
برای راحت تر شدن خرید اینترنتی خود، میتوان اول با بخش انبار فروشگاه اینترنتی تماس گرفته و مشخصات کالای مورد نظر خود را به آنها بگوییم تا بتوانیم یک خرید با کیفیت بالا تر داشته باشیم.

نوار نقاله زنجیری

قیمت نوار نقاله زنجیره ای

نوار نقاله را میتوان به صورت حضوری هم تهیه. فروشگاه های صنعتگری این کار را برای شما راحت تر کرده اند.
قیمت این نوار نقاله ها با توجه به نوع موادی که در آن ها بکار رفته اند تغییر قیمت می دهند. قیمت آن ها میتواند ثابت باشد، مثلا نوع تولیدی ایران تا حدی در تمام فصول سال یک قیمت ثابتی را از آن خود دارد؛ اما نوع وارداتی به دلیل نوسانات ارز قیمت ثابتی ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما