خریدار نوار نقاله استیل

نوار نقاله استیل تولید شده در شرکت های داخلی با استفاده از بهترین قطعات اولیه در سایت‌های اینترنتی به خریداران عمده عرضه می گردد. قیمت فروش این محصولات به صورت آنلاین قابل دسترسی است.
کانوایر استیل در مقایسه با دیگر مدل‌های نوار نقاله کاربرد های نسبتا متفاوت تری دارد و اغلب از این محصول برای جا به جا کردن اجسام داغ و پر حرارت استفاده می شود.

نوار نقاله استیل

شرکت تولید کننده نوارنقاله

شرکت های تولید کننده انواع نوارنقاله استیل از جمله دلیر صنعت، این دسته از نوارنقاله ها را در سایز های گوناگون تولید و در بین مصرف‌کنندگان پخش می نمایند. همانطور که در بحث پیش به آن اشاره شد استفاده از برخی نوار نقاله ها از جنس استیل مخصوص استفاده برای جابجایی و حمل مواد مذاب و یا داغ انجام می پذیرند.
این نوع نوار نقاله ها به دلیل بهره گیری از کابل های گالوانیزه درجه یک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. در زمان نقل و انتقال هیچ گونه آسیبی به اجسام یا مواد قابل حمل وارد نمی سازند.

نوارنقاله استیل درجه یک

در تولید نوارنقاله استیل درجه یک از کابل و سیم های گالوانیزه ضد ضربه ای استفاده می شود، تا بتوانند مواد و اجسام را با سرعت بالا و لغزش اندک جابجا نمایند.
از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه صنعتی می توان به گزینه های زیر به صورت تیتر وار اشاره نمود:

  • مجهز به سطح لاستیکی
  • دارای چسبندگی بسیار بالا
  • مجهز به نوار تقویت کننده لایه های لاستیکی
  • تنظیم حرکت به صورت طولی و مساوی
  • تنظیم سرعت دستگاه

نوار نقاله استیل

فروش کانوایر استیل

جالب است بدانید فروش نوار نقاله از جنس استیل عمدتاً از طریق شبکه‌های مختلف اینترنتی و نمایندگی های پخش معتبر در سراسر ایران به خریداران انجام می گیرد.
همانطور که قبلا گفته شد در ساخت نوار نقاله های استیل از موادی استفاده می‌شود که امکان انتقال و جابجایی انواع مواد و اجسام در آن ها وجود دارد. بدون آن که صدمه ای به دنبال داشته باشد.
از جمله موادی که می تواند در نوار نقاله استیل جابجا شود:

  • فلزات مذاب
  • مواد شیمیایی
  • مواد پتروشیمی

این نوع نوار نقاله با در نظر گرفتن قابلیت ها و شاخصه هایی که دارند می توانند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
جالب است بدانید نوار نقاله استیل یا نوار مدولار از چرخش نسبتا آرامی برخوردار است.
همانطور که گفته شد، در این نوار نقاله ها دستگاه‌های تنظیم سرعت وجود دارد. به دلیل خاصیت موادی که این دستگاه ها جابجا می‌کنند این ابزارها باید به شکل آهسته تری حرکت داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما