فروش ماردون های انتقال مواد با قیمت مناسب

ماردون های انتقال مواد با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایز های مختلف آماده فروش می باشد. در هر کجای ایران که هستید از طریق شماره داخل سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با دسترس پذیری بالا آماده پاسخویی در هر ساعت از روز می باشند.

شرکت دلیر صنعت با چندین سال سابقه کار در تولید انواع نوارنقاله و ماردون های انتقال مواد توانسته در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشد. وجود تخصص و دانش کافی در این صنعت باعث شده تا بتوانیم علاوه بر فعالیت در بازار داخلی در بازار جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

فروش ماردون

ماردون های انتقال مواد چگونه هستند؟

ماردون های انتقال مواد دلیر صنعت با توجه به نوع صنعت مورد استفاده در جنس های های آهن، گالونیز و یا استیل تولید می شود. و نیز با توجه به سفارش مشتری دارای قطر و متراژ متفاوتی می باشد. این ماردون ها دارای یک الکترومتور و گربوکس می باشند که ی به صورت زنجیری و یا فاقد زنجیر ساخته می شوند. ماردون های از جنس استیل عمدتا در صنایع غذایی بکار می روند. ماردون های از جنس آهن و گالوانیز در سایر صنایع استفاده می شود که بهتر است در صنایعی که مواد خیس و مرطوب در خط جریان دارد از جنس گالوانیزه استفاده شود تا از زنگ زدگی جلوگیری شود و نیز در ظاهر مواد تغیر رنگی دیده نشود.

قیمت ماردون

فروش ماردون فاقد زنجیر

ماردون های فاقد زنجیر دارای الکترومتور، گیربوکس و کوپلینگ برای جلوگیری از خسارت و آسیب به دستگاه در زمان انتقال مواد می باشند. ماردون های مجهز به کوپلینگ این امکان را دارند که در صورت ضربه و یا حوادث پیش بینی نشده، فشار به قطعه لاستیکی بین کوپلینگ منتقل می شود و این فرصت را به اپراتور می دهد تا قبل از ایجاد خسارت شدید، مشکل  دستگاه را عیب یابی کند و ان را برطرف نماید.

ماردون

نحوه خرید و سفارش ماردون

در هر حوزه و صنعتی که مشغول به کار هستید برای خرید ماردون های انتقال مواد در هر سایز و ابعادی که در نظر دارین از طریق راه های ارتباطی داخل سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما با پاسخگویی منظم و مشاوره لازم در خرید هر چه بهتر به شما کمک می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما