ساخت و فروش نوارنقاله متحرک و ثابت

برای خرید نوارنقاله متحرک و ثابت در ابعاد مورد نظر خود با شماره داخل سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. قیمت مناسب و کیفیت بالا از مهمترین پارمترهای نوارنقاله تولید شده توسط این مجموعه می باشد.

نوارنقاله ثابت

نوارنقاله یکی از مهمترین دستگاه ها در خط تولید یک کارخانه می باشد. که برای جابه جایی انواع مواد از آن استفاده می شود. از آن جایی که جابه جایی مواد توسط نیروی کارگری بسیار وقت گیر است و حتی ممکن است محصول تولیدی در جریان جابه جایی آسیب ببیند بهتر است از نوارنقاله استفاده شود. در زمان استفاده از نوارنقاله مواد و یا کارتون روی نوار لاستیکی قرار گرفته و در حالت سکون می باشند و در این حالت در زمان جابه جا شدن آسیب نمی بینند.

نوارنقاله فروش

فروش نوارنقاله متحرک در ابعاد مختلف

نوارنقاله متحرک بیشتر برای بارگیری و انتقال مواد به داخل ماشین استفاده می شود. و یا در مکان هایی که لازم است نوارنقاله در فاصله های متفاوتی قرار بگیرد و بار را جابه جا کند. نوارنقاله های متحرک دارای امکاناتی برای چرخش نوارنقاله، تنظیم ارتفاع و تغییر سرعت با توجه نوع محصول می باشد.
با توجه به نوع محصولی که قرار است توسط کانوایر جابه جا شود، نوع نوار لاستیکی و نوع موتور و اسکلت نوارنقاله متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای انتقال و جابه جایی کالاهای سبک وزن که امکان لیز خوردن وجود دارد مانند کارتون و کیسه از نوارهای آجدار استفاده می شود.

نوارنقاله متحرک فروش

فروش نوارنقاله ثابت در ابعاد مختلف

می توان گفت تنها دستگاهی که در تمامی کارخانه ها و صنایع دیده می شود، کانوایر و یا همان نوارنقاله می باشد. در بعضی صنایع حتی چند کانوایر در ابعاد متفاوت در قسمت های مختلف خط تولید قرار می گیرد. معمولا نوارنقاله هایی که در مابین سایر دستگاه های یک تولیدی قرار می گیرد از نوع نوارنقاله ثابت می باشد. حال این نوارنقاله با توجه به نوع صنعت و یا سفارش مشتری می تواند با استیل، گالوانیزه، آهن، پروفیل و حتی لوله ساخته شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما